Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Träning!

Av Linus Mähler - 22 september 2014 10:45

Det finns få saker som kan ge så grov motivation till träningen som att inte kunna träna. Sitter nu i soffan med raggsockor, mössa och tjugo tända ljus. Är fortsatt krasslig i halsen med varierande grad av frossa.

Och jag vill träna.


Har knappt vart ute på flera dagar och fantiserar om att få gå ut i skogen och kötta uppför någon backe på en stige, över en sten, genom blåbärsris och över en till sten. Att få känna höstens sol i pannan, sträcka ut steget och känna hur pulsen dånar i öronen. Kanske pressa allt vad en orkar uppför ett krön och belönas av nedförbacke. Få svettas och andas ny frisk luft i lungorna.


Alltså. Är ni hela och friska.


Passa på att göra precis det där nu. Spring en sväng för mig med! Enjoy!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Mähler - 11 oktober 2014 11:02

När Linus Mählers började köra lastbil och ploga 2001, var det med en spetsplog från Svedala. Nu har han det senaste, Flexiway II från Mählers - såklart.– Den har fungerat otroligt bra. Om snön är fastkörd och hår...

Av Linus Mähler - 10 oktober 2014 22:46


Kolla vad snygg tröjan blev på Onepiece-Lisa! Snälla köp!     ...

Av Linus Mähler - 10 oktober 2014 19:45

Nu lanserar jag äntligen min ehandelssajt som Onepiece-Lisa har designat!    Hoppas försäljningen kommer gå som smort nu. Har hyrt in mig mest kände och populäraste kompis, Tomas, för att driva försäljningen. This must work.    Kolla här: h...

Av Linus Mähler - 6 oktober 2014 10:45

Flexiway II är byggd för s k. svart väg* och för en hård vardag med ojämna vägar, uppfrysningar, isupphöjningar, hinder eller annat som kan sticka upp ur vägbanan eller på vägkanten. Oavsett villkor hjälper Flexiway II dig att uppfyl...

Ovido - Quiz & Flashcards